Spławikowe 2015

Zakończenie Sezonu Spławikowego 2015

To już ostatnie zawody tego sezonu zaliczane do GP koła które odbyły się tego roku . Przybyli zawodnicy byli pełni optymizmu przed rozpoczęciem zawodów tak więc można było przystąpić do odprawy zawodów i losowania stanowisk . Zawodnicy wiedzieli jakie błędy należało poprawić żeby złowić jak najwięcej . Po rozpoczęciu zawodów wszyscy starannie odławiali ryby z łowiska by zostać tym pierwszym tych zawodów . Okazało się że najlepiej poradziła sobie tego dnia nasza koleżanka Magda Idziak łowiąc 8630 drugi wynik 5675 należał do Kazimierza Surmy trzeci był Dominik Dziekan z wynikiem 3760 . Sądząc po wynikach zawody można zaliczone do udanych . Serdeczne podziękowania dla sędziów i wszystkich przybyłych . Zapraszamy za rok z wędkarskim pozdrowieniem wodom cześć

Puchar Komendanta Społecznej Straży Rybackiej 2015

Zawody spławikowe o Puchar Komendanta SSR 2015 odbyły się 10-10-2015 na zbiorniku Podgórki Tynieckie (górny zbiornik). Piękna pogoda skusiła zawodników do licznego przybycia na przed ostatnie zawody sezonu . Po krótkim przywitaniu przybyłych rozlosowaliśmy stanowiska i zaczęliśmy przygotowywać sprzęt i smakołyki dla ryb . Ryby okazały się wybredne ale każdy z nas potrafił je przechytrzyć i tym samym wszyscy zawodnicy mieli rybki w siatce . Po zakończeniu zawodów zważeniu ryb ogłosiliśmy wyniki a komendant SSR wręczył puchary najlepszym i  poczęstowaliśmy wszystkich przybyłych gorącym bigosem który przygotował Jan Skóra . Zawody przebiegły w miłej koleżeńskiej atmosferze . Dziękuje sędziom oraz osobom towarzyszącym za przybycie i zapraszam za rok . Z wędkarskim pozdrowieniem wodom cześć .

Puchar Prezesa 2015

To już trzecie zawody z cyklu Grand Prix koła Stare Miasto o Puchar Prezesa które odbyły się na zbiorniku Zesławice . Koledzy którzy przybyli na zawody nie przestraszyli się pogody i pełni optymizmu o godz 9:00 przystąpili do rozpoczęcia zawodów . Sporadyczne brania , niewielkie ryby i opady deszczu nie pomagały nam w rywalizacji . Po

zakończeniu zawodów zmoczeni ale zadowoleni przystąpiliśmy do ważenia . Okazało się że najlepiej z nas poradził sobie z chimerycznie biorącą rybą Skóra Jan i zdobył pierwszy wynik zawodów , drugi wynik zanotował Dziekan Dominik a trzeci był Krzysiek Borsuk . Na koniec naszego spotkania z wędką i rybami zostały rozdane puchary dla zwycięzców i wszyscy przybyli zostali poczęstowani pysznym leczo :) . Zawody przebiegły w miłej i koleżeńskiej atmosferze . Wszystkich przybyłych zapraszamy na kolejne zawody . Z wędkarskim pozdrowieniem wodom cześć

Mistrzostwa Koła I/II tura 2015

Kolejne zawody o Mistrza Koła Stare Miasto zostały rozegrane 16 /17-05-2015 na zbiorniku Podgórki Tynieckie . Na zbiórkę o godz. 7.00 przybyło zaledwie 9 zawodników choć pogoda była sprzyjająca . Po krótkiej odprawie rozlosowaliśmy stanowiska które przygotowaliśmy od strony wysokiego brzegu . Wszyscy zawodnicy starannie przygotowywali się do zawodów które zaczęliśmy o godz 10.00 . Ryby które łowiliśmy były głównie leszcze i jazie sporadycznie brały płotki . Po 4 godzinnej turze okazało się że najlepiej poradziła sobie tego dnia nasza koleżanka Magda Idziak nie wiele gorzej wypadł kolega Dominik Dziekan który miał drugi wynik tego dnia a trzeci zaś był Rysiek Orzechowski . Tytuł mistrza koła był w zasięgu każdego z nas a walka o tytuł przeniosła się na drugi dzień zawodów . W niedziele ponownie spotkaliśmy się w tym samym miejscu co w sobotę i jak dzień wcześniej też było nas 9 . Szybko rozlosowaliśmy stanowiska i zaczęliśmy opracowywać strategie na dzisiejsze zawody . Pogoda tego dnia była w kratkę lecz nikogo to nie zniechęcało bo było o co walczyć tym bardziej że wyraźnego faworyta w pierwszym dniu nie było . Jak dzień wcześniej zaczęliśmy o godz. 10.00 i już po kilku minutach pojawiły się pierwsze leszcze . Tytuł Mistrza Koła była sprawą otwartą i do końca nikt nie był pewny wygranej . Po zakończeniu tury zważeniu ryb okazało się że nie wszyscy połowili tak jak by sobie tego życzyli . Pierwszy wynik uzyskał Dominik Dziekan drugi Michał Dziekan a trzeci Małgorzata Matysik . Po podliczeniu wyników z dnia poprzedniego okazało się że tytuł Mistrza Koła zdobył kolega Dominik Dziekan drugie miejsce zajęła Magda Idziak a trzecie Michał Dziekan . Serdecznie gratulujemy zwycięzcą i dziękujemy za koleżeńską atmosferę . Po wręczeniu pucharów i medali wszyscy uczestnicy i osoby towarzyszące zostały poczęstowane pysznym karczkiem z grilla który przygotował kolega Jan Skóra . Wszystkim startującym dziękujemy za przybycie i zapraszamy na kolejne zawody . Z wędkarskim pozdrowieniem wodom cześć

Rozpoczęcie sezonu spławikowego 2015

Sezon spławikowy rozpoczęliśmy 19-04-2015 na zbiorniku Podgórki Tynieckie . Pogoda w dni poprzedzające zawody nie była obiecująca ale w niedziele wszystko układało się po naszej myśli . Na zbiórkę przyjechało 13 zawodników . Po krótkiej odprawie rozlosowaniu stanowisk zaczęliśmy przygotowywać sprzęt i zanętę . Z informacji które każdy z nas miał wiedzieliśmy że ryby nie były chętne do współpracy . Zawody rozpoczęły się o godz 10:00 i już po paru minutach pojawiły się pierwsze rybki co pozytywnie nas motywowało . Łowiliśmy leszcze płotki i krąpie sporadycznie pojawiały się okonie i jazgarze były też karpie które okazały się nie do wyjęcia :) . Zawody przebiegały w koleżeńskiej atmosferze i po ich zakończeniu zważeniu ryb rozdaliśmy puchary i wszyscy zawodnicy oraz osoby towarzyszące zostali poczęstowani pyszną kiełbaską z grilla . Wszystkim startującym dziękujemy za przybycie i do zobaczenia na kolejnych zawodach . Z wędkarskim pozdrowieniem wodom cześć